breadcrumbs_revolution_theme

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Докладні рекомендації з технічного обслуговування (ТО) і за термінами заміни магнієвого анода містяться в гарантійному талоні або в інструкції з експлуатації. У разі недотримання зазначених правил, гарантійні зобов'язання не підтримуються сервісним центром.


Гарантія на внутрішній бак водонагрівачів поширюється лише при умові, що покупець здійснював проведення технічного обслуговування (ТО) за допомогою спеціалістів Авторизованих сервісних центрів (далі - АСЦ):

  • для водонагрівачів з «сухими» ТЕНами - кожні 24 місяці з дати продажу чи підключення*
  • для водонагрівачів з «мокрими» ТЕНами - кожні 12 місяців з дати продажу чи підключення*.

* термін гарантії може розпочинатися не з дати продажу, а з дати підключення ЛИШЕ у випадках, коли підключення проводилось спеціалістами АСЦ і про це є відмітка у гарантійному талоні.

Технічне обслуговування складається з:

  1. Зняття накипу з нагрівального елемента. У моделях із захищеним нагрівальним елементом («сухим» ТЕНом) – із зовнішнього боку захисної колби.
  2. Зняття накипу із бака.
  3. Заміна магнієвого анода.

Вартість ТО приладу та змінних деталей сплачується за рахунок покупця.


Гарантійний ремонт (при своєчасному ТО), здійснюється виключно АСЦ і проводиться безкоштовно. Список АСЦ міститься в гарантійному талоні.

Гарантійне обслуговування не здійснюється у таких випадках:

  • недотримання правил експлуатації;
  • недотримання правил встановлення (підключення), зазначених в інструкції з експлуатації;
  • ремонту, втручання у конструкцію приладу особами та організаціями, які не є АСЦ;
  • механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою;
  • підключення до мереж електро-, водопостачання з невідповідними стандартами параметрами;
  • пошкодження внаслідок дії складних кліматичних умов під час експлуатації.

Гарантійне обслуговування не поширюється на роботи, зазначені в Інструкції, догляду, заміні витратних матеріалів, а також на витратні матеріали. 


Встановлення приладу при залученні фахівців АСЦ:

За домовленістю з АСЦ Ви можете скористатися послугами їхніх спеціалістів, які виконають усі необхідні роботи. При залученні фахівців АСЦ дані щодо встановлення (підключення) повинні бути занесені в гарантійний талон. Гарантійний термін у цьому випадку вираховується з дати підключення.

Ви можете залучити для встановлення та підключення приладу будь-яких інших кваліфікованих фахівців або зробити це самостійно. Проте виробник не несе відповідальності за недоліки виробу та заподіяні збитки, що виникли внаслідок неправильної установки та підключення.

Увага! Для безпечного використання всіх приладів повинні бути обов'язково заземлені. Незаземлені прилади потенційно небезпечні для використання. Продавець та Виробник не несуть відповідальності за матеріальні збитки або шкоду здоров'ю, отримані внаслідок недотримання норм встановлення (підключення).


Телефон сервісного центру бренду Gorenje в Україні: тел. 0-800-300-024

Телефон сервісного центру бренду TIKI в Україні: тел. +38(067)-634-88-67